• Gratis verzending vanaf €50 NL €100 BE & DE
  • Verzending vanaf €4,95
  • Exclusief distributeur Intensse & Le Allegre Lavandaie
  • Snelle levering
  • Free samples bij iedere bestelling

Retouren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Na deze termijn is retouren niet meer mogelijk en is de koop definitief. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u uw retour aanmelden middels onderstaande link. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

De kosten voor retourzending is voor eigen rekening, deze worden niet vergoed.

 

Waar moet mijn retour zending aan voldoen:

* Stuur de producten in voorkeur terug in de verpakking waarin de bestelling geleverd is

* Stuur de producten terug in de originele verpakking

* Indien er schade is ontstaan aan het product dan ben je als klant verantwoordelijk voor de waardevermindering.   

  Uiteraard is het wel toegestaan om het product te beoordelen. Twijfel je over de retourmogelijkheden dan kan je contact met      ons opnemen om dit te bespreken

 

Via deze Link kunt u de retour aanmelden.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@geurbijdewas.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@geurbijdewas.nl  Wij proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.